Social Experience Forum 2017 - Netsteps Monitor
23 Μαΐου

Social Experience Forum 2017

Το Monitor βρέθηκε στο πρώτο Social Experience Forum που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαΐου. Φυσικά δεν παραβλέψαμε να μαζέψουμε τις online αναφορές για τη διοργάνωση καθώς και ενδιαφέροντα στατιστικά.

Κάνοντας λοιπόν την έρευνά μας σχετικά με το SEF17, παρατηρούμε ότι τα Social Media επικράτησαν στην κατανομή των αναφορών από την αρχή του μήνα, με το Instagram να πρωταγωνιστεί σε ποσοστό 45%. Να θυμίσουμε ότι για το Facebook τα στοιχεία που "δίνει" στα listening tools αφορούν στα pages μόνο.

Στη συνέχεια, παρακολουθούμε το πώς κυμάνθηκαν οι αναφορές ανά ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας της διοργάνωσης. Όπως βλέπουμε, οι online αναφορές αυξήθηκαν στις 11 το πρωί και στη 1 το μεσημέρι, ενώ στις 4 έχουμε το μεγαλύτερο peak.

Τop influencers μας έδωσαν τα πολύ χρήσιμα insights τους για τα social media και τις digital πρακτικές.

Ιδιαίτερη χαρά προκάλεσε στους παρευρισκόμενους η παρουσία του διεθνή brand strategist Peter Economides, που μοιράστηκε την πολύτιμη εμπειρία του και καθήλωσε το κοινό.

Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν και η ομιλία του Τόλη Αϊβαλή αναφορικά με το digital και social media ROI στις συνεργασίες με influencers. Μεταξύ άλλων παρουσίασε στοιχεία και από την πλατφόρμα του Monitor, που μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό και την αξιολόγηση των influencers.

Στο wordcloud που ακολουθεί βλέπουμε τις λέξεις που εμφανίστηκαν συχνότερα στις online αναφορές για το θέμα.
Ας ρίξουμε όμως και μία ματιά σε ορισμένους από τους influencers που πόσταραν σχετικά με τη διοργάνωση:

Αισθητή την παρουσία τους στα Social Media έκαναν οι ομιλητές, αλλά και αρκετοί ακόμη είτε αναμένοντας την ημέρα του συνεδρίου, είτε ενθουσιασμένοι από την παρουσία τους. Ακολουθούν ορισμένα από τα post:


Όλα τα στοιχεία έχουν καταγραφεί και αναλυθεί με το Monitor και αφορούν το χρονικό διάστημα 18/04-18/05/2017.

Για το Facebook τα στοιχεία αφορούν στα fan pages.


Για ένα δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό του Monitor, κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα.

tags
digitalmarketing socialmedia συνεδριο Ελλάδα socialexperienceforum sef17