Αισθητή και online η επιστροφή στα σχολεία - Netsteps Monitor
28 Σεπτεμβρίου

Αισθητή και online η επιστροφή στα σχολεία


Από τις αρχές Αυγούστου παρατηρούμε πολλά από τα posts των brands να συνοδεύονται από το "Back to School" σε διάφορες ενέργειες, όπως για παράδειγμα διαγωνισμοί και προσφορές.

Όπως βλέπουμε στο παρακάτω γράφημα, υπήρξε έντονη online δραστηριότητα κυρίως στα Social Media, με τα Facebook pages και το Instagram να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις με 45% και 23% αντίστοιχα:

Μεταξύ άλλων, αυτό οφείλεται σε διαγωνισμούς από τα Facebook pages με σχόλια χρηστών, καθώς και σε διάφορά posts κυρίως από Instagram accounts των brands, digital influencers και μαθητών που ξεκινούν τη σχολική χρονιά. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένα από αυτά:



Οι online αναφορές για το "Back to School" έχουν ξεπεράσει τις 11.000, με το μεγαλύτερο peak στη διακύμανση των αναφορών να πραγματοποιείται στις 11/9, την πρώτη ημέρα της νέας σχολικής χρονιάς. Μεγαλύτερο αριθμό αναφορών συγκριτικά με τις άλλες ημέρες συναντάμε και στις 4/9 που αφορά κυρίως σε giveaway στο Youtube:

Ενώ, ακολουθούν οι εκφράσεις που συναντήσαμε πιο συχνά σε online συζητήσεις σχετικά με το θέμα:

Όλα τα στοιχεία έχουν καταγραφεί και αναλυθεί με το Monitor και αφορούν το χρονικό διάστημα 1/8-27/9/2017.

Για το Facebook τα στοιχεία αφορούν στα fan pages.


Για ένα δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό του Monitor, κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα.


tags
επικαιρότητα backtoschool Ελλάδα