Η Estée Lauder μας χάρισε μία ροζ εβδομάδα - Netsteps Monitor
24 Οκτωβρίου

Η Estée Lauder μας χάρισε μία ροζ εβδομάδα


To Παναθηναϊκό Στάδιο βάφτηκε ροζ την Τρίτη 17/10, συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων ανά τον κόσμο, στο πλαίσιο της εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού της εταιρείας Estée Lauder.

Αρκετές από τις online αναφορές της εβδομάδας 16-22/10 αφορούν στην εκδήλωση για την εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού. Ενώ, τις περισσότερες αναφορές για το brand συναντάμε στα Social Media, με τα Facebook pages και το Instagram να έρχονται πρώτα στην κατανομή με ποσοστά 30% και 25% αντίστοιχα.

Όπως βλέπουμε παρακάτω από την αρχή του μήνα, η Estée Lauder έχει ανεβασμένες αναφορές την περασμένη εβδομάδα και πιο συγκεκριμένα κάνει peak στις 17-18/10, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση. Παρατηρούμε και ένα μεγάλο peak στις 4-5/10, το οποίο αφορά σε διαγωνισμό από το Facebook page "Beauty Line" με θέμα "Πόσα χρόνια επέτειο γιορτάζει η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder;".

Η φωταγώγηση του Καλλιμάρμαρου φαίνεται ότι ήταν το top θέμα της περασμένης εβδομάδας γύρω από το brand, όπως μπορούμε να δούμε από τις λέξεις που αναφέρθηκαν συχνότερα με αυτό:

Ενώ, ακολουθούν τα top Μέσα ή χρήστες που πόσταραν συχνότερα για την Estée Lauder. Τα 83 αποτελέσματα που βλέπουμε στην πρώτη θέση του "Estée Lauder Greece" και τα 13 αποτελέσματα του "Estée Lauder Cyprus" αφορούν σε posts από τα pages και σε όλα τα public comments που έχουν γίνει σε αυτά.

Όλα τα στοιχεία έχουν καταγραφεί και αναλυθεί με το Monitor και αφορούν το χρονικό διάστημα 16-22/10/2017.

Για το Facebook τα στοιχεία αφορούν στα fan pages.


Για ένα δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό του Monitor, κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα.

tags
Καρκίνος του Μαστού εκστρατεία υγεία Ελλάδα επικαιρότητα