Αίσθηση προκαλούν και πάλι οι διαφημίσεις του Jumbo - Netsteps Monitor
14 Νοεμβρίου

Αίσθηση προκαλούν και πάλι οι διαφημίσεις του Jumbo


Όπως πάντα, οι διαφημίσεις του Jumbo δεν πέρασαν απαρατήρητες, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις και ταυτόχρονα ενισχύοντας την online εικόνα του brand.

Το Jumbo έκλεισε το μήνα Οκτώβριο με περίπου 16.500 αναφορές, από τις οποίες το μεγαλύτερο μέρος βρίσκεται στα Facebook pages με 55%, ένα λογικό ποσοστό αφού καταγράφονται πολλές αντιδράσεις για τις διαφημίσεις στο official page.

Αναφορικά με το τελευταίο τρίμηνο, ο Οκτώβριος καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον αριθμό αναφορών για το brand, αφού το θέμα με τη διαφημιστική καμπάνια έχει αυξήσει τις αναφορές, όπως βλέπουμε στη συνέχεια:

Πιο συγκεκριμένα για τον περασμένο μήνα, παρατηρούμε ξεκάθαρα τα δύο μεγάλα peaks στις 9/10 και 19/10, τα οποία συνδέονται με τα διαφημιστικά σποτ και δημοσιεύματα με αφορμή δήλωση του ιδιοκτήτη της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo, κ. Απόστολου Βακάκη. Βλέπουμε και μικρότερα peaks μέσα στο μήνα, στις 2/10 και 28/10, τα οποίο αφορούν σε δύο ψεύτικους διαγωνισμούς από τα Facebook pages "TreeTop" και "Ευτυχισμένα παιδιά" (οι οποίοι μοιάζουν στη συνέχεια να διαγράφηκαν).

Mπορούμε να πάρουμε μια ιδέα για το τι συζητήθηκε για το brand τον συγκεκριμένο μήνα από τις λέξεις που συχνότερα εμφανίστηκαν σχετικά με αυτό:

Όλα τα στοιχεία έχουν καταγραφεί και αναλυθεί με το Monitor και αφορούν το χρονικό διάστημα 1-31/10/2017.

Για το Facebook τα στοιχεία αφορούν στα pages.


Για ένα δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό του Monitor, κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα.





tags
#Ελλάδα #επικαιρότητα #jumbo #διαφημισεις