Ενέργεια CSR από τον ΟΠΑΠ με σημαντική συμμετοχή και φέτος - Netsteps Monitor
22 Δεκεμβρίου

Ενέργεια CSR από τον ΟΠΑΠ με σημαντική συμμετοχή και φέτος


Με την εφαρμογή "Ομάδα Προσφοράς", ο ΟΠΑΠ προσκάλεσε το κοινό να συμμετέχει για τέταρτο συνεχόμενο έτος στο έργο της ανακαίνισης των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της χώρας «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού».

Στα γραφήματα που ακολουθούν βλέπουμε ότι οι περισσότεροι χρήστες που αναφέρθηκαν στην "Ομάδα Προσφοράς" είναι άνδρες σε ποσοστό 57%, ενώ οι ηλικιακές ομάδες με τα μεγαλύτερα ποσοστά είναι 21-35 και 36-50 ετών με 65% και 30% αντίστοιχα. Να αναφέρουμε ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά αποτελούν στατιστικό δείγμα από Twitter και Instagram.


Μέσα και χρήστες μοιράστηκαν με το κοινό τους την ενέργεια του ΟΠΑΠ, αφού οι online αναφορές φαίνεται ότι είναι μοιρασμένες στην κατανομή των πηγών. Όπως βλέπουμε παρακάτω, το 28% βρίσκεται στα blogs, το 23% στα news sites, το 22% στο Facebook, ενώ ακολουθεί το Instagram με 15%.

Τις πρώτες αναφορές για το θέμα συναντάμε στις 19/10, ενω τα μεγαλύτερα peaks σημειώνονται στις 23/10, που δημοσιεύτηκε το Δελτίο Τύπου, στις 26/10 αναφορικά με δημοσιεύματα για τα backstage βίντεο από τα γυρίσματα για την «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ», στις 10/10 (2 ημέρες πριν τον Μαραθώνιο) και στις 13/10 (ανήμερα).

Στη συνέχεια παίρνουμε μια ιδέα για το τι συζητήθηκε για την ενέργεια του ΟΠΑΠ από τις εκφράσεις που εμφανίστηκαν συχνότερα γι' αυτή:

Ας δούμε μερικά σχετικά posts/tweets των χρηστών:





Όλα τα στοιχεία έχουν καταγραφεί και αναλυθεί με το Monitor και αφορούν το χρονικό διάστημα 19/10-23/11/2017.

Για το Facebook τα στοιχεία αφορούν στα pages.


Για ένα δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό του Monitor, κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα.

tags
#ΟΠΑΠ #επικαιρότητα #Ελλάδα #ομάδαπροσφοράς